Posiadamy testery diagnostyczne F-Box oraz CDIF3

F-Box


Profesjonalne narzędzie do diagnostyki elektroniki pokładowej samochodów osobowych i dostawczych, w formie przystawki do komputera PC lub laptopa.

Komunikacja pomiędzy urządzeniem a komputerem sterującym przebiega bezprzewodowo – technologia Bluetooth.

Tester zawiera procedury testowe wszystkich systemów elektronicznych pojazdu z zachowaniem większości protokołów transmisji danych.
Tester występuje w wersji do
– samochodów wszystkich marek (wersja WORLD),
– samochodów produkcji europejskiej (wersja EUROPE),
– samochodów produkcji azjatyckiej (wersja ASIA).

Urządzenie standardowo wyposażone jest w zestaw przyłączy do wszystkich marek, które są obsługiwane przez tester łącznie z uniwersalnym przewodem 16-pinowym EOBD.
Każdy adapter jest oznakowany a tester posiada wbudowany system podpowiedzi o sposobie połączenia i lokalizacji złącza w samochodzie.
Zasilanie urządzenia realizowane jest poprzez złącze diagnostyczne, z akumulatora, lub gniazdka zapalniczki samochodu, za pomocą znajdujących się w zestawie przewodów.

Testowane systemy:

elektronika silnika,
znaczniki kontrolne,
ABS,
Immobilizer,
Air bag,
Automatyczna skrzynia biegów,
Systemy komfortu,
Systemy kontroli trakcji,
EOBD,
Magistrala CAN

CDIF3

Interfejs CDIF/3 jest uniwersalnym urządzeniem, które bez konieczności stosowania dodatkowych akcesoriów obsługuje wszystkie spotykane w pojazdach standardy komunikacji i diagnozy. To oznacza, że niepotrzebne są już żadne dodatkowe moduły w postaci multipleksera czy adapterów.
Każdy interfejs CDIF/3 posiada obsługę łączności bezprzewodowej WiFi w standardach 802.11b/g/n. Zewnętrzna, stała antena o dużej skuteczności i wytrzymałości mechanicznej zapewnia urządzeniu bardzo dobry zasięg, co przekłada się na wygodę pracy bez zbędnych kabli. Obsługa standardu „n” zapewnia szybkość i niezawodność połączenia bezprzewodowego.
Ponadto, CDIF/3 wyposażony został w czytelny, kolorowy wyświetlacz LCD TFT obsługiwany dotykowo. Wyświetlacz jest funkcją uzupełniającą wobec obsługi na zewnętrznym komputerze lub urządzeniu przenośnym, ponadto pozwala na wykorzystanie funkcji dostępnych bez konieczności korzystania z komputera zewnętrznego (np. diagnoza i rejestracja danych podczas jazdy próbnej). W przyszłości możliwe będzie uruchamianie na urządzeniu samodzielnego oprogramowania diagnostycznego, które uwolni nas od konieczności używania zewnętrznego komputera.